Wanita Dedah Bukti Diri Dan Anak Dipukul Suami Hingga Cedera Teruk & Darah Beku

Setelah dikejutkan dengan kasus seorang pejabat SPRM yang memukul istri sampai mengalami cedera seluruh badan , kini muncul pula kasus suami didakwa telah memukul istri serta anaknya sendiri. 

Pengungkapan itu telah diekspos oleh Hannah Azzara melalui halaman Facebook miliknya. Menurut Hannah, anaknya telah dipukul keras oleh mantan suami sampai menyebabkan anak-anak berusia 3 tahun itu dirawat di rumah sakit selama 5 hari.
Bahkan, apa yang disesalkan olehnya biarpun telah membuat laporan polisi terhadap kejadian tersebut namun tidak ada tindakan yang diambil oleh pemerintah terhadap mantan suaminya.
"Actually i tak nak pon kecoh pasal ni. But since most of my friends and relatives pon suruh i buat jadi saya terpaksa. 
Teman yang polisi pon cakap viralkan baru orang atas nampak (itupun kalau nampak) 
Ok. dah seminggu Ahsan kena pukul dengan Daddy dia sendiri, i dah buat report. dah masuk rumah sakit 5days. 
Tapi sampai niari tak ada apa apa update from polisi. 
I pernah call the IO yang ambil kasus ni pon diorang lepas tangan. 
dia pukul anak saya sampai ada blood clot dalam telinga kiri Ahsan. 
Tapi sampai sekarang dia masih bebas. 
yang lain i tanak cerita panjang. 
I cuma nak tanya. 
Kalau hal seperti ini memang polisi tak ambil tindakan ke? 
– update – 
And since ramai kawan kawan ex husband yang PM cakap kat i diorang tak percaya dia bole buat macam ni kat i. So sini i tambah gambar i saat dia bantai i terburuk. I did make a report but then i tarik balik pasal i kesiankan Ahsan. 
Sepanjang 5 thn pernikahan i tak pernah cerita buruk dia pada siapa even parents i. I simpan sendiri. But now i mmg da tak tahan sangat. I da tak kuat nak simpan sendiri. I hope tak de yang anggap i nak memburuk and memfitnah dia as in i ada bukti. 
And kalau ada yang melihat saya tak pernah nak upload 1 pon gambar ex husband dalam FB, sbb i jaga muka dia, jaga nama dia. Pasal i pikir kalau2 i ada tersalah update ke dia yang malu. 
Well lemme introduce you all to my exhusband ðŸ˜… see the last photo.
"Ini gambar yang direkam setelah insiden saya dibantai suami (mantan suami). Efek darah telah dibersihkan. Di bagian atas hidung saya terkoyak. Dokter nak jahit tetapi saya tak izinkan. Jadi mereka hanya gamkan saja. Bahkan gigi saya patah dalam kejadian itu. "
Pendarahan dalam mata. Saat ini saya memang tak larat nak jalan. Ambulans yang datang ambil saya. Bayangkan macam mana anak saya dipukulnya seperti yang terjadi pada saya.
Rata-rata netizen mengungkapkan rasa simpati terhadap ibu dan anak ini malah berang dengan tindakan pria tersebut. Semoga pemerintah dapat membuka mata untuk mengambil tindakan yang tepat terhadap mantan suaminya.
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Post a Comment